‘ Högt över ängarna (:

idag cyklade jag ner till stan, mötte brottski och spöket, snacka skit, sen mötte ja sofie. 🙂 blev bolaget och lite skit ^^, sen cykla ja till tobbe & varg :)) lite socialitet sen upp till centrum. köpte groggvirke =) japp.

haha jaa, de va väl de antar jag. nä men vet inte vad jag ska skriva. har fått jobb påtal om inget, på restaurang baronen 🙂 riktigt skönt är det! 🙂 för övrigt är det snart 16 månader med tommi, och då förövrigt mitt längsta förhållande 🙂 och jag är så glad!
Snart får ja reda på mitt högskoleprov, förhoppningsvis om en kvart 😛 pirrigt 😀
JAG ÄR PEPP! Valborg i helgen, massa party 😀 wiho. ska bli så JÄVLA kul faktiskt! 😀 me love :)) ååååh nä förlåt för ett osammanhängande inlägg, men så ivrig så allt blir konstigt 😛

PUSS på er!!!

Lämna en kommentar