värdelös känsla

är det så konstigt att man känner sig värdelös när folk bubblar sådant? men ja, överlever gör jag . kommer ändå ignorera allt. brukar jag göra, tills allt kommer ikapp mig, vilket ja tror att de har gjort nu. allting har bubblat över. känns som om så iaf, eftersom ja gråter för minsta lilla. Som jag skrev på lappen till linda idag ”den senaste veckan har varit kaos. har mått jätte dåligt. men Sofie drar med mig till kuratorn så bokar tid idag (torsdag 27/5)” jo, så det gjorde jag. på torsdag ska jag dit. äntligen måste jag säga. får se hur de går. me tanke på att ja börja gråta när ja gick in i hennes rum… o börja gråta på gymmet, stuf trädgårn.. och nu.

det är fan inte rätt. vad hände? ett tag kunde ja inte gråta när ja behövde, nu? gråter jag flera gånger om dagen och jag håller ändå inne på massa tårar, surt äre. men jag lever. nu kommer nog katten hem snart hoppas jag! Behöver pussar och kramar från min bebis!! ❤

Lämna en kommentar