inlocked

inlåst på rummet typ. det är lite udda 😛 men jaa, målarn är där. vill icke störa. men borde gå ut o äta, är hungrig. och måste kissa. men jaa, det får vänta lite. 🙂 o sen ska ja träffa lillen.. o nadja. 🙂 äntligen nadja! 🙂 hoppas ja fått en slant från försäkringskassan, men kanske inte får de, men vore bra iaf 😛

anyway, ska få reda på info om lördagen av lillen sen. för han hade alla tider. och ja kanske inte får åka själv 😀 för tommi kanske åker me samma buss som mig 🙂 I hope so 🙂 men istället får jag vara ensam när de käkar middagen o så. vad hittar jag på i vadstena alldeles ensam? hm.. ja vet inte alls. kollade med nadja om hon kunde följa med, men hennes mamma fyller ju så det gick inte. men jag kan roa mig själv, ja jävlar! undra bara i många timmar de är.. hm.. men ja, allt löser sig, bara ja kommer till linkan till 21 så är jag nöjd.. men känns inte som så :/ om ja inte kan se de hos sofia om ja får va där o sen åka hem med lillen o tommi på söndagen om de stannar kvar? jaja, det märks ju.. jag vet inte hur de blir. ska prata med både lillen och tommi idag. så jag hoppas allt löser sig. 🙂

Nu tror jag målarn gick så nu kan jag nog gå ut i hallen 🙂

PUSS&SMEK

6/1-10 ❤
Jag älskar dig.

Lämna en kommentar