Motala?

På lördag äre ju bal i vadstena. Och jag ska ju dit för tommi och lillen ska dansa, tror jag iaf. 🙂 Men han ska va där iaf 🙂 Och det börjar vid kl 1, så då finns de bara ett alternativ för mig, kolla när bussarna går, redan ikväll för jag har så mycket att planera in. Jag hade ju planerat att va hundvakt, men det krockade med balen , så mamma skulle ta över. Men aja, anyway. Bussen till Motala går vid 10.33 och då är ja i motala vid 11.36, sen därefter bussen till vadstena vid 12.15, sådär lagom kul.

Så jag funderar lite på va ja ska hitta på i motala då? för jag lär ju åka ensam.. eftersom tommi o lillen åker tidigare med joel för de ska ju äta o sånt innan sjävla balen börjar typ. ^^ men jaa. jag får roa mig själv 😛 kommer bara få blickar, men men. sånt är bara att acceptera 😛 ne , det löser sig. 🙂 ska ringa tommi imorn kväll tänkte jag o kolla om han har nåt planerat. MÅSTE prata med lillen oxå, sen får ja se hur allt blir. 🙂 måste kolla bussar hem oxå. 😛 vore bra kanske, jaja. 🙂 thats it. 🙂 jag löser allt, brukar alltid fixa sig.

nu ska jag va vuxen o kolla vädret 😛 vet att det ännu är tidigt, men då får ja iaf en hint om hur det kan bli 🙂 sen i ett annat inlägg lägger ja upp redigerade bilder, dock bara lite, för hade lite tid så.. jaa. ska kolla ltie om ja kan redigera fler bilder sen. är ju ledig imorron 🙂 ne, vuxen va de ja ;D god natt ^^,

PUSS&SMEK

6/1-10 ❤
Jag älskar dig.

Lämna en kommentar